Willem Pijperlaan VVE Appartementencompex

PRIVACY VERKLARING

Hoofddorp, mei 2018

Per 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. Volgens deze verordening mogen persoonsgegevens uitsluitend worden vastgelegd met toestemming van de betreffende persoon en alleen voor het doel waarvoor deze vastlegging is bedoeld.

Het bestuur van de VVE Arnolduspark houdt een bewonersadministratie bij, waarin de volgende gegevens (voor zover deze bekend zijn) worden vastgelegd:

-         Naam (inclusief voorletters)

-         Adres

-         Telefoonnummer

-         E-mailadres

-         Commissie- of bestuurslid

-         Verschuldigde bedragen bewoner

Het doel en op basis van welke grondslag wij deze persoonsgegevens verwerken is:

-         Een actuele leden / bewonerslijst te kunnen opstellen, waar het bestuur toe verplicht is volgens Art.42 van Model Reglement bij splitsing in appartementsrecht van januari 1992. Deze wordt u na eventuele aanpassingen jaarlijks of na een tussentijdse mutatie, tijdens de Algemene Leden Vergadering wordt overhandigd.

-         Correspondentie te kunnen sturen

-         Te kunnen bellen of mailen indien dit nodig is

-         Afhandeling van uw betalingen

-         Speciale functie binnen de VvE bekend te kunnen maken

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren:

-         Personalia: Bewaartermijn onbeperkt zolang het lidmaatschap van VvE Arnolduspark duurt en gedurende 3 jaar nadat bewoner geen lid meer is van VvE Arnolduspark

-         Betaalgegevens: Bewaartermijn gedurende het boekjaar.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen:

-         U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door VvE Arnolduspark.

Hoe wij persoonsgegevens bewaren:

-         VvE Arnolduspark neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met het bestuur.