Willem Pijperlaan VVE Appartementencompex

V.V.E.

De Vereniging van Eigenaars

Zoals elk koop-appartementencomplex heeft Arnolduspark ook een Vereniging van Eigenaars

De officieële naam van de vereniging luidt: Vereniging van Eigenaars Flatgebouwen Arnolduspark

Het bestuur bestaat uit:

Het bestuur wordt bijgestaan door de technische commissie, die bestaat uit:

Spreekbuis van de bewoners is de voorzitter, die geen bestuursfunctie heeft (A. Kaarsemaker). email: a3kaarsemaker@gmail.com. Hij zit de algemene ledenvergadering voor en is op uitnodiging aanwezig bij de bestuursvergaderingen namens de bewoners. Hij heeft daarin geen stemrecht.

De bestuurder wordt door de ledenvergadering gekozen. Daarnaast kan de ledenvergadering naar behoefte commissies vormen. In elk geval zal een kascommissie worden benoemd.

De bestuurder is gemachtigd tot uitgave binnen de ingediende begroting, met een overschrijding van € 500,- per keer. Daarboven is de toestemming nodig van de VvE.

De ledenvergadering wordt minimaal één keer per jaar bijeengeroepen in maart.